دسته‌بندی نشده

شرایط ارسال محصولات

جهت تایید و نحوه ارسال محصول سفارشی خود توضیحات فروش محصول راهنمای شما میباشد. در غیر اینصورت با مسئول سفارشات تماس بگیرید.

راه های ارسال سفارشات شما

اداره پست:

محصولاتی که شرایط ارسالی این سازمان را داشته باشند در قابل پستهای سفارشی یا پیشتاز ارسال میشوند.

محصولاتی که به صورت رایگان ارسال میشوند در قسمت توضیحات محصول عبارت ارسال رایگان یا مقصد هایی که ارسال رایگان دارند ، قید شده است.

محصولاتی که قابلیت پرداخت مبلغ خرید پس از دریافت را دارند با انتخاب گزینه پرداخت هنگام دریافت امکان خرید فراهم میشد و در خصوص سایر محصولات نحوه پرداخت در قسمت توضیحات قید شده است

اداره پست امکان ارسال محصولات حجیم و سنگین در قابل فروش اینترنتی و پرداخت در محل را نداد و فق در مواردی خاص و مسیر هایی خاص فقط حمل بسته را انجام می دهد لذا در خصوص این محصولات،تصویه حساب کامل قبل از ارسال بسته الزامی است( جهت مشخص شدن وضعیت و نحوه ارسال بسته سفارشی خود میتوانید با مسئول سفارشات تماس بگیرید)

برای دریافت اطلاعات بیشتر قوانین پستی کلیک کنید:

https://www.post.ir/fa-IR/Shiraz.post/10711/page/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%A6%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%82%D8%B1%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%B6%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D9%BE%D8%B3%D8%AA%DB%8C

جهت رهگیری بسته پستی میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید :

رهگیری مرسوله پست:

https://tracking.post.ir/

باربری تیپاکس:

https://tipaxco.com/

باربری ایران پیام :

http://iranpayamco.ir/

 

باربری جاده ای( کامیونی):

هزینه کمتر، شما میتوانید با مراجعه به نزدیک ترین شعبه باربری کالای سفارشی خود را تحویل بگیرید.

باربری اتوبوسی:

جزء سریعترین روش های حمل نقل

باربری رجا:

این روش نسبت به سایر روش ها ی ارسالی هزینه کمتری را در بر خواهد داشت ولی مدت زمان ارسال نسبت به به سایر باربری ها کمی طولانی تر است و شما میتوانید کالای سفارشی خود را از توشه راه آهن شهر خود تحویل بگیرید.

  • در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پر ازدحام مانند اسفند ماه، بر حسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.
  • تجهیزات ورزشی توان با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس در شهرهای زیر فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد.
  • تهران:
  • سفارش‌ها  در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد.
  • سفارش‌ها  در شهر کرج، مطابق بازه زمانی که از طرف شرکت با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل داده می‌شود که بسته به زمان ثبت سفارش، همان روز یا روز بعد خواهد بود.
  • تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، کاشان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد:
  • امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت ۱۲ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، در روز بعد وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از ساعت ۱۲ و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.
  • مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان:
  • امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت ۱۲ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، در روز بعد وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از ساعت ۱۲ و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.
  • لازم به ذکر است زمان تحویل برخی کالاها که قابلیت ارسال هوایی ندارند، متفاوت است و بسته به فاصله شهر ممکن است بین ۳ تا ۵ روز بعد، به دست مشتری برسد. بنابراین توصیه می‌شود اگر مشتری قصد خرید محصولات مختلفی را دارد، چنین کالاهایی را در سبد خرید جداگانه‌ای ثبت کند تا سایر کالاهای درخواستی طبق برنامه زمانی بالا ارسال شوند و تنها کالاهایی که امکان ارسال هوایی نداشته‌اند، دیرتر دریافت شوند.
  • – اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
  • – برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری  کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود
  • – در صورت ارسال کالاها از طریق تیپاکس لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش،  سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن  کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
  • – سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
  • – تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس در نظر گرفته شده است. در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل در این شهرها نیز می‌‏توانند با پست پیشتاز ارسال شوند.
  • پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری است.
  • برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *