بوکس

انواع کیسه بوکس گلابی

کیسه گلابی یا سرعتی

این نوع از کیسه بوکس از آنجا که به شکل یک گلابی ساخته می شود با نام کیسه گلابی شناخته شده است. کیسه های گلابی یا سرعتی کاربردهای زیادی دارند اما مهم ترین دلیل استفاده از آن ها بالا بردن سرعت ورزشکار در وارد کردن ضربات است. نوع سرعتی برعکس باقی انواع این محصولات، از هوا پر شده است. همچنین کیسه های گلابی در دو نوع آویزان و ایستاده موجود هستند. به طور کلی می توان گفت کیسه های گلابی ایستاده بهتر از نوع آویزان آن هستند.

کیسه بوکس اشکی

نوع اشکی از نظر ظاهر به کیسه های گلابی و از نظر محتویات داخلی به کیسه های سنگین شباهت دارد. در واقع کیسه های اشکی با اندازه و وزن کوچکتر از کیسه های سنگین ساخته می شوند تا ورزشکار در هنکام تمرین سرعت بیشتری داشته باشد. همچنین برای کسانی که جای زیادی در منزل خود ندارند یا نمی خواهند کیسه بوکس فضای زیادی از اتاق را اشغال کند نوع اشکی از نوع سنگین مناسب تر است.

کیسه گلابی دو طرفه

این کیسه ها نوعی از کیسه های گلابی هستند که همزمان به سقف و کف اتاق وصل می شوند. به این ترتیب نوسان حرکتی این کیسه ها در مقایسه با بقیه انواع آن بیشتر است. به همین دلیل از کیسه گلابی دوطرفه برای تقویت حرکات دفاعی و به خصوص جاخالی دادن استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *