اجرا و نصب سازه

گروه تولیدی تجهیزات ورزشی توان با استفاده از دانش و اطلاعات فنی مهندسین جوان خود ضمن ارتقای سطح کیفی پروژه‌های در دست اجرا در راستای بالا بردن کیفیت ساخت قدم برداشته است. گروه تولید صنعتی توان از طریق اجرا و مشاوره درزمینهٔ انتخاب مجریان سازه، مشاوره پروژه‌ ای ، جستجو و تحقیق بازار و تجزیه تحلیل سازه و تجهیزات ورزشی تخصصی، مشغول به بفعالیت و ارایه خدمات می باشد.گروه توان به‌منظور شناسایی و ارزیابی کارخانجات ساخت تجهیزات ورزش حرفه ای با بهترين و پیشرفته‌ترین تجهيزات و ماشین‌آلات سنگين و سبک صنعتی درزمینه های مزبور ، امکان‌سنجی و ارائه سرویس‌های نظارتی در اجرای سازه، به دنبال توسعه و تجهیز فضا های ورزشی اختصاصی و عمومی برای مشتریان گرامی می‌باشد. در این راستا ، گروه توان تمامی توان خود را برای قبول و انجام انواع سفارشات طی سال‌های گذشته به اثبات رسانيده و آمادگی دارد که به‌صورت مدیریت پیمانی در انواع طرح‌های دولتی ، ملی و خصوصی حضوری فعال داشته باشد.
نظارت
اجرا
تعمیر
تجهیز
ارتقاِ سیستم
مشاوره  
 
سازه هایی که  تحت نظر گروه صنعتی توان ساخته می‌شود ، در صورت درخواست مالک نظارت می شوند. بنابراین سرویس‌های خدماتی ، دقیقا‌ آنچه را که مشتری می‌خواهد برآورده و به نحو احسنانجام می‌شود. خشنودی و رضایت طولانی مدت مشتری ، یک عامل کلیدی برای بقای گروه صنعتی تولیدی تجهیزات ورزشی تون تلقی می‌شود.
محاسبات فنی و طراحی سازه ها در بخش طراحی و مهندسی این گروه انجام میشود
پیمانکاری ساخت و تولید:
            ساخت و نصب سازه
            ساخت و تجهیزداخلی
            طراحی مدولاسیون ورزشی                            
 مطابق با استاندارد های ورزشی و تجربیات فنی مهندسان و متخصصین راحی ورزشی کنترل کیفیت انجام می پذیرد.
واحد کنترل کیفی در زمان طراحی، ساخت و نصب، با دقت فراوان تمام مراحل را بررسی کرده و با استفاده از متخصصانی در زمینه طراحی کلیه فایل های طراحی را بررسی و به صورت بهینه ارائه می کند، همچنین تمامی مراحل اجرایی را با دقت بررسی و به کارفرما بر اساس استاندارد ها و آیین نامه های معتبر گزارش می دهد. واحد نظارت و اجرا با اجرای صدها پروژه در سطح کشور توانمندی خود را در زمینه اجرای سازه های ورزشی به اثبات رسانده و با ارائه کیفیتی مطلوب، اجرای دقیق، سریع و مقرون به صرفه و جلوگیری از اتلاف زمان، مواد اولیه و نیروی انسانی و رعایت نقطه نظرات فنی رضایت مشتریان خود را فراهم آورده است.
محوطه سازی در صورت طراحی و سفارش کارفرما شامل دیوار کشی ، ساخت زیرسازی ، جدول کشی و روکش راه های ارتباطی و دسترسی از معابر و درب اصلی به داخل محوطه ، تسطیح ، خاکبرداری ، شن ریزی ، درخت کاری ، بتن ریزی ، سیمان کاری ، آسفالت کاری و سنگفرش و رنگ آمیزی محوطه اطراف سازه منطبق با شرایط و هارمونی لازم،نیز قسمتی از خدماتی است که گروه ورزشی توان در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.