آشنایی با قوانین بوکس, ابعاد کیسه بوکس, بوکس, تاریخچه بوکس, تاریخچه بوکس ایران, مشخصات پایه کیسه بوکس

رینگ استاندارد بوکس

تعریف استاندارد رینگ :

 ابعاد رینگ از خارج (7×7) بوده و از داخل طناب (10/6×10/6) و حداقل فضای داخل رینگ میتواند (90/4×90/4) باشد و ارتفاع ستون های رینگ در چهار گوشه ی رینگ 210CM می باشد و ارتفاع از زمین تا کف رینگ 100CM (91 …..122)می باشد و همچنین چهار طناب با ضخامت 4CM در اطراف رینگ با این ترتیب که اولین طناب6/40CMو فاصله طناب هاي بعدي به ترتیب11/71 و6/101 و 1/132CM  از کف رینگ را احاطه میکنند.

کف رینگ :

کف رینگ از چوب تشکیل شده و ضخامت چوب ها 3CM می باشد و کف رینگ بایستی با نمد؛لاستیک؛ یا دیگر مواد مورد تایید مناسب و یا موادي که خواص ارتجاعی مشابه داشته باشند پوشیده شود .

در چهار گوشه ی رینگ چهار تشک نصب گردیده که به رنگ های قرمز ، آبی  و دو تشک سفید (که مقابل هم نصب گردیده)میباشند . همچنین سه پلکان ، که دو پلکان برای ورود فایترها که به رنگ های ( آبی و قرمز ) می باشد و پلکان دیگر برای ورود داور وپزشک طراحی شده است . بالشتک هاي گوشه بایستی به ترتیب زیر قرار گیرند :در گوشه نزدیک طرف چپ مقابل میز سر داور  قرمز، در گوشه طرف چپ دور  سفید در گوشه طرف راست دور آبی، و درگوشه طرف راست نزدیک  سفید.

1- سه میز و صندلی که جهت نشستن 3 داور در سه طرف رینگ و یک میز و 3 صندلی جهت نشستن سر داور و وقت نگه دار و ثبات طراحی شده است .

2- برگه های داوری که توسط داوران کنار ( سه داور ) تنظیم می گردد .

3- ساعت های اندازه گیری زمان ( کرنومتر )

4- علامت پایان وقت که وسیله ای قابل شنود میباشد مانند زنگ یا سوت .

5-میز و صندلی پزشک مسابقات(همراه با تجهیزات کمکهای اولیه.برانکاد)

6-میز و صندلی های جدول نویس و گوینده(میکروفون.جداول)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *