دارت

دارت استاندارد و انواع ان

تیرهای مدرن و استاندارد دارت از چهار قسمت به نام های پوینت، بَرِل، شفت و فلایت تشکیل می‌شوند. فلایت و شفل قسمت های انتهایی دارت هستند که می‌توانند کوتاه یا بلند باشند. اندازه این دو قسمت که قابل تعویض هستند، در نوع و کیفیت پرتاب تاثیر بسزایی خواهند داشت. پوینت یا همان نوک پیکان دارت که به وسیله‌ی آن دارت بر روی تخته می‌نشیند، معمولا در دو اندازه‌ی 32 یا 41 میلی متری ساخته می‌شود.

مزایای دارت سنگین تر

در حال حاضر، حداکثر داری مجاز توسط قوانین بازی 50 گرم (گرم) است.

این خیلی زیاد نیست، اما هنگامی که شما بیشتر مردم را به وزن 23/23 گرم وزن می گیرید، به نظر می رسد مثل یک جرقه واقعی سنگین! حتی در نظر نگذارید که این جرثقیل را پرتاب کنید شما در تلاش برای گرفتن برخی از دارت است که به هر حال بسیار سنگین در بازی مدرن است. در گذشته، بازیکنان با استفاده از دارت چوبی، اما مدرن استفاده از تنگستن دارت را دیدند

تمام وزن از بشکه، که بخش متوسطی از دندانه است، اندازه گیری می شود. این همان شیوه ای است که پرتاب با شدیدترین تیرگی به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. هنگامی که این جرعه را پرتاب می کنید ، ممکن است در بازوی شما قوی تر باشد، و این بدان معنی است که یک جرعه سنگین تر برای شما مناسب است. شما با داشتن یک جرعه سنگین تر از تجربه می توانید کنترل بیشتری داشته باشید. به همین ترتیب، اگر شما دارت سنگین تر داشته باشید، می توانید آن را با تلاش کمتری پرتاب کنید، به طوری که گویا تمایل بیشتری به کار شما دارد. همه چیز را در نظر بگرد

مزایای یک Dart Lighter

Darts نور، مظلوم و ناراحتی بسیاری از بازیکنان دارت هستند.

بعضی از افراد نمی توانند در یک محدوده 17 تا 18 گرم گندله ای را درک کنند زیرا مکانیزم پرتاب آنها از آن ناتوان نیست. در صورتی که این مورد باشد، ممکن است بخواهید وزن دندانه دار را چندین گرم افزایش دهید؛ هرچه سبک تر باشد، قدرت بیشتری باید در پرتاب خود قرار گیرد. برخی از آنها ترجیح می دهند با نیروی و قدرت پرتاب کنند و به یک تیر سنگین تر نیاز نداشته باشند؛ اگر چنین است، یک تیر سبک تر را امتحان کنید!

صفحه دارت چطور باشد؟

در فرایند خرید دارت باید به نکاتی درباره صفحه آن هم دقت کنید. صفحه‌ای مطلوب است که براق‌تر و صاف‌تر با دوام بیشتری باشد. تخته‌هایی که از جنس الیاف گیاهی طبیعی هستند، کیفیت بهتری دارند و قیمت‌شان هم بیشتر است. تخته‌هایی از جنس پارچه و پلاستیک هم وجود دارند که حرفه‌ای نیستند و کیفیت‌شان پایین‌تر است. اگر صفحه دارت‌تان از جنس الیاف گیاهی است باید آنها را از سرما و گرما حفظ کنید. یعنی در معرض سرما یا گرمای شدید قرار نداشته باشند.

اندازه های قانونی نصب تخته

فاصله طولی مرکز تخته دارت از زمین 173 سانتیمتر و فاصله برای پرتاب 237 سانتیمتر است به طوری که بعد از نصب تخته دارت فاصله متر از مرکز تخته دارت تا محل استقرار باید 293 سانتیمتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *